קניון המחשבים

קידום אתרים

קידום אתרים הינו החלק החשוב ואף ההכרחי בתהליך השיווק של העסק בנוסף להקמת אתר.
ואתר שלא נרשם במנועי החיפוש, ואינו מאונדקס, הוא למעשה לא קיים!!!

 

יעילות קידום אתרים מתבטאת בכך שלקוחות שמחפשים את מוצר שלכם, ימצאו אתכם ראשונים,

וכך גדול מאוד הסיכוי שיהפכו להיות לקוחותיכם.


שרות קידום אתרים בגוגל הינו שנתי ומתמשך.
גם בקידום אתרים אורגני וגם בקידום אתרים קליקים (אדוורדס) יש צורך בעבודה ראשונית חשובה,

ובעבודה שוטפת לתחזוק ההשגים.


יש צורך במחקר ולמידה של העסק,של צרכיו וגיבוש אסטרטגית פעולה נכונה.

שלב ראשון בקידום אתרים: הגדרת מילות מפתח מחקר וניתוח.

הגדרת מילות מפתח עבורן אנחנו מעוניינים להופיע במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש. בשלב הזה בתהליך קידום אתרים הינו איתור מושגי מפתח מתאימים לצורך קידום אתר- מושגים המתאימים לנושאים שבאתר, מילות מפתח אשר יביאו את תנועת הגולשים הרצויה. שלב זה הוא המהותי ביותר לקידום אתרים.
בחירת מילות מפתח לא נכונות עלולה לגרום להשקעה עצומה בהבאת האתר למקומות גבוהים עבור מילים אלו, ללא אפקטיביות.


שלב שני בקידום אתרים: מחקר שוק
שלב מחקר והכרות המתחרים על מילות המפתח שבחרנו בשוק בו מי הם המתחרים? מה הם ודרכי פעולתם?
סקירת המתחרים תיתן לנו מידע רב.

 

שלב שלישי בקידום אתרים: אופטימיזציה של קוד האתר ושל מבנה האתר.
קידום אתר מורכב משינויים פנימיים בתוך האתר, וכן מעבודה הנעשית מחוץ לאתר, ברשת האינטרנט.
השלב הבא בו נתמקד לרוב הוא שיפור קוד האתר על מנת שיותאם יותר אל מנועי חיפוש.

 

שלב רביעי בקידום אתרים:  שיפור התכנים באתר. לאחר שדאגנו לתקינות הקוד והמבנה של האתר, נבצע שינויים קלים לתכנים הנמצאים באתר על מנת להתאימם למנועי החיפוש. השינויים כוללים הוספה של מילות מפתח בטקסטים, הגדלת כמות הטקסט באתר וכמות הדפים הכוללת שלו.


שלב חמישי בקידום אתרים: רישום במנועי חיפוש ואינדקסים.
נושא חשוב בקידום אתרים הוא רישום באינדקסים שונים ובמנועי החיפוש המובילים. רישום באינדקסים משיג שתי מטרות: המטרה הראשונה היא תנועת גולשים המגיעה אל האתר מתוך אינדקסים אלו, המתעניינים בנושאי האתר.
המטרה השנייה היא השגת קישורים נכנסים אל האתר, המעלים את הדרוג שלו עבור מנועי החיפוש. כמו כן נרשום את האתר באינדקסים הספציפיים לנושאים בהם הוא עוסק. התיאור עבור כל אתר יעבור אופטימיזציה על מנת למשוך את הגולשים לבקר באתר.

שלב שישי בקידום אתרים:  השגת קישורים חיצוניים.
קישורים נכנסים הם אחד המפתחות להשגת מקום גבוה במנועי חיפוש.

 

שלב שביעי בקידום אתרים:  תחזוקת האתר.

כעת יש לשמור על הדרוג הטוב הקיים ולנסות לשפרו כל העת, תוך עדכון מתמיד של תכני האתר, הוספת תוכן חדש לאתר, יש צורך בקופירייטר שיכתוב וישכתב את התכנים וישפר את צורת כתיבתם ויתאימם לקידום אתרים.
כמו כן יש צורך בהפצת התכנים והתקצירים של האתר ברשת באתרי תוכן אסטרטגיים שונים.
בתחומים תחרותיים במיוחד קידום אתרים מצריך עבודה שוטפת ורציפה.

קבל הצעת מחיר
Powered by bdb -בניית אתרים